תקשוב

תחרות התכנות תשפב

מידע על הגמר

 

קישור לזום לבדיקה

 

 

תמונות לזום

תמונה 1,    תמונה 2,     תמונה 3,    תמונה 4

 

רוצים לברך את הנבחרת שלכם?

בני משפחה, חברים, מורים, מוזמנים לשלוח סרטון עד 30 שניות, עם ברכה לנבחרת.

חשוב שלא לפגוע בזכויות יוצרים ולפיכך אנא צרו סרטון ללא מוזיקה. אנו נוסיף מוזיקה ונשדר את הסרטונים בעת התחרות, בשידור החי.

את הסרטונים שלחו למייל skillz.edu.il@gmail.com עד ליום שני, 02.05.2022 (כולל)

 

מה צפוי בשידור החי?

כאמור, אירוע הגמר ישודר בשידור חי בערוצי היוטיוב, הפייסבוק ואתר Skillz. במהלך השידור נקיים באולפן שיחות עם אנשי מפתח בתחרות, נשדר סרטונים שהכנו על התחרויות, נשדר את מסך חדר ה Zoom של המתחרים וכמובן, נכריז על הזוכים ונשוחח עם הזוכים במקומות הראשונים.

חדר ה zoom יפתח בשעה 09:00 עבור המתחרים. קישור יישלח למי שירשם לאירוע ויהיה לו אישור הורים. בין השעה 09:00 לשעה 09:50 על כל המשתתפים לנסות ולהכנס לחדר ולוודא שהם מצליחים להכנס, להחליף את תמונת הרקע ולהפעיל את המצלמה. במידה והנכם נתקלים בבעיה, יש לפנות לתמיכה.
ניתן להשאר בחדר לאחר הכניסה לצורך בדיקה, או לצאת ממנו ולחזור שוב בשעה 09:50.

בשעה 10:00 יפתח השידור החי. ההזנקה לפתיחת התחרות תשודר בשידור זה. צפו בשידור לדעת מתי בדיוק מתחילה התחרות!

עם הזנקת התחרות, יפתחו במגרש המשחקים, שלבי הגמר עבור התחרות.

בעוד התלמידים מתחרים בתחרות ימשך השידור ומדי פעם נציג את שעון העצר עד לסיום זמן התחרות.

הפתעות נוספות צפויות במהלך השידור. הצטרפו אלינו!

בסיום התחרות יוכרזו הזוכים בשידור חי!

 

איך מתנהלים גם ב Zoom וגם במגרש המשחקים?

חברי הנבחרת נדרשים להכנס לשלושת רכיבי התחרות – חידות פלתורה, חידות אקסליום וחדר הזום. לשם כך יש להציג על המסך בחלון ראשי את שלבי הגמר ובחלון מוקטן בצד המסך את מסך חדר ה Zoom.

חשוב שמסך ה Zoom יראה על ידי המתחרה, בכדי שתודעת המתחרה תהיה ערה לכך שהיא/הוא מצולמים כל העת וכן בכדי שנוכל לוודא שלא יצאו מהחדר.

את תמונת הרקע של מסך ה Zoom יש לקבוע לאחת מתמונות הרקע של התחרות. את התמונות ניתן להוריד , מכאן (תמונה שמאלית)מכאן (תמונה אמצעית ימנית)מכאן (תמונה אמצעית שמאלית) ומכאן (תמונה ימנית).

אנו מזמינים הורים, מורים וחברים להכין סרטון ברכה קצר למתחרים. על הסרטון להיות באורך 20-30 שניות ולא לכלול מוזיקה שמוגנת בזכויות יוצרים. את הסרטון יש להעלות לתיקיית גוגל דרייב ולשתף את skillz.edu.il@gmail.com או לשלוח לדוא"ל זה. אנו נערוך מן הסרטונים סרטון ברכות ונקרין במהלך השידור החי.