רציאונל
יחס חיובי לבעלי חיים יושג כאשר יהיה קשר רגשי ושכלי עם בעלי החיים.
-
- קשר ישיר עם בע”ח מגביר את הרצון לשמור על בע”ח וסביבתו.
- הבנה שקיים קשר דואלי בין האדם לסביבתו. לאדם יכולת התערבות בסביבה. לאדם תבונה אנושי
מטרות
-
- השגת שינוי בהתנהגות של הילדים למען שיפור היחס לבעלי חיים.
- היבטים מוסריים ורגשיים.
- פיתוח יכולת שיפוט הגיונית וערכית ונכונות למעורבות ולנטילת אחריות.
- התנסות בעבודה מעשית, בפתרון בעיות, תוך התמודדות עם בעיה מורכבת.
- הגברת יכולת ההתבוננות בסביבה. * הקניית מיומנויות שונות באמצעות בעלי חיים.
- עבודה בצוות. הכרת העצמי.
נאמני בע"ח
קבוצת ילדים הטרוגנית רב-גילית מכיתות ד' ה' ו', דינמית על רקע התנדבותי.
כל שבוע נפגשים, לומדים על בע"ח ופותרים בעיות שעלו במשך השבוע.
מהילדים נדרשת אחריות, עמידה במשימה לאורך זמן. סובלנות לגבי צורכיהם של החיות והבנה שגם לילדים אחרים המטפלים בבע"ח יש צרכים משלהם. יכולת הקשבה וויתור הנדרשים לעבודה בקבוצה.